Klantenservice
Contactgegevens
Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op.
Dit kan per mail, maar u kunt ook het contactformulier invullen.
Wij streven er naar uw mail binnen 24 uur te beantwoorden of terug te bellen als u dit heeft aangegeven.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op:
- Werkdagen van 09:00 tot 20:00 uur
- Zaterdag van 13:00 tot 20:00 uur
- Zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar en ook in vakantieperioden kunnen wij gesloten zijn.
Bij geen gehoor kunt u een bericht inspreken. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.
Vergeet daarbij niet uw telefoonnummer door te geven.
Mobicenter Tebro / Webshop Brouwer
Tweede Oosterparklaan 312
3544 AZ UTRECHT
Tel: 06-12538745
KvK: 59722045
Verzendmethoden
Verzending binnen Nederland
U kunt kiezen voor:
Verzending met PostNL.
Dit duurt meestal 1-3 werkdagen.
Als een item klein is verzenden wij ook met briefpost om de verzendkosten voor u zo laag mogelijk te houden.
Een normaal pakket dat verzonden wordt onder de 10 kg kost € 8,45
Na uw keuze voor een verzendmethode, worden de door u te betalen verzendkosten in uw winkelwagen weergegeven.
Zo weet u waar u aan toe bent, voordat u daadwerkelijk bestelt.
Indien PostNL het erg druk heeft bestaat de mogelijkheid dat wij uw pakket met een andere vervoerder zoals DHL versturen.
Verzending naar België
Wij verzenden ook naar België. Na keuze voor de verzendmethode, worden de verzendkosten in uw winkelwagen weergegeven. Zo weet u waar u aan toe bent, voordat u daadwerkelijk bestelt.
Verzending naar overige landen
Verzending naar andere landen dan België en Nederland is wel mogelijk, maar omdat het niet mogelijk is om automatisch de voor u meest gunstige verzendtarieven te berekenen voor alle landen (omdat dat van veel factoren afhankelijk is), verzoeken wij u om hiervoor bij voorkeur per mail contact op te nemen met de klantenservice. Wij doen u dan geheel vrijblijvend een opgave van de verzendkosten, waarna u kunt beslissen of u de bestelling daadwerkelijk wil plaatsen.
Afhalen in Utrecht
Ook kunt u uw bestelling op afspraak afhalen in Utrecht.
Zeker als u toch in de buurt woont, of vaak in de buurt komt, is dat wel net zo makkelijk.
U hoeft dan pas te betalen bij afhalen en hoeft geen verzendkosten te betalen.
U kiest als verzendmethode "ophalen te Utrecht" . Voor het maken van een afhaalafspraak verzoeken wij u telefonisch of per mail contact met ons op te nemen.
Betaalmethoden
Ideal
U kunt bij ons veilig betalen d.m.v. iDeal via uw eigen internetbankier - omgeving.
Dit is mogelijk voor vrijwel alle Nederlandse banken.
Bancontact (Mister Cash)
Onze Belgische klanten kunnen betalen met Bancontact (Mister Cash).
Voor betaling met Bancontact brengen wij een vast tarief van € 0,60 in rekening.
Dit wordt ook duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces.
Vooraf betalen middels bankoverschrijving
Betaalt u liever vooraf via uw bank, of kunt u niet met iDeal of Bancontact betalen?
Dan kunt u ook kiezen voor betaling vooraf.
Na ontvangst van uw betaling sturen wij uw bestelling zo snel mogelijk naar u op.
Paypal
Ook kunt u in onze webshop betalen met uw Paypalrekening, als u deze heeft.
Hiervoor worden wel extra transactiekosten in rekening gebracht afhankelijk van het totaalbedrag.
De hoogte van deze transactiekosten ziet u in uw winkelwagen nadat u Paypal als betaalmethode heeft gekozen, en dus voor dat u de bestelling definitief plaatst.
Betalen bij afhalen
Wanneer u de bestelling op afspraak komt ophalen, hoeft u niet vooraf te betalen.
U kiest dan bij betaalmethode voor "Betaling bij afhalen".
U kunt bij ons contant of per pin betalen.
Als u contant wilt betalen verzoeken wij u vriendelijk zo gepast mogelijk te betalen.
Retour- en garantiebeleid
- U kunt een niet gebruikt (=niet gemonteerd) artikel altijd retour sturen, als u voor de montage ontdekt dat het toch niet het juiste artikel is. U moet daarvoor wel contact met ons opnemen en dit met ons overleggen. U krijgt nadat het artikel retour is gestuurd door u (mits het betreffende artikel onbeschadigd retour komt) het aankoopbedrag exclusief verzendkosten van het betreffende artikel teruggestort op uw rekening. Let dus op, verzendkosten zijn altijd voor uw eigen rekening!
- Als een artikel in uw ogen defect wordt aangeleverd en u heeft het artikel nog niet gemonteerd, dan kunt u deze ook retour sturen. Ook hier moet u eerst contact met ons opnemen. Na beoordeling van het door u retour gestuurde artikel door Mobicenter Tebro, zal worden bekeken of het betreffende product voor garantie in aanmerking komt. Indien dit het geval is zal u een nieuw exemplaar worden toegestuurd. De verzendkosten van het retoursturen van het defecte product naar Mobicenter Tebro zijn voor uw rekening. Bekijk het door u bestelde artikel daarom goed alvorens het te monteren.
- Reeds gemonteerde en gebruikte artikelen worden in principe alleen voor garantie in behandeling genomen als deze zijn gemonteerd door Mobicenter Tebro of een andere KvK ingeschreven scooterreparateur. Onderdelen door particulieren zelf gemonteerd komen in principe niet in aanmerking voor garantie (uitzonderingen daargelaten). U dient in dergelijke gevallen telefonisch contact op te nemen om e.e.a. te bespreken.
- Uitzonderingen inzake garantie:
- Op tweedehands scooters/onderdelen zit standaard geen garantie.
- Op CDI’s, ECU's en ontstekingen wordt nooit garantie gegeven omdat verkeerd en/of ondeskundig aansluiten of aansluiten op slechte bedrading, etc. de producten al inwendig kan beschadigen.
Indien u wel garantie wil zal u deze producten in onze werkplaats (Mobicenter Tebro) moeten laten monteren.